Kåren , puh , vilket skämt -_-

Det var ju årsmöte idag i skolan vid 09.30 , val av ny
ordförande i kåren skulle utses om jag fattade det rätt ? och
självklart så ville man ju rösta på Hjalmar men nehe bara för
att jag inte hade fått mitt kårkort så fick jag inte rösta :S men men
jag och jenny satt där och lyssnade en stund och alltså fy fan ! trodde
jag skulle dö !! dom hade ju ingen koll alls dom som höll på där :O
så jäkla dåligt ! det var riktigt uruselt , och jag vet inte vad som
hände mer för jenny och jag gick vi klarade itne att sitta där
och lyssna på allt skitsnack !! men Hjalmar blev det inte ialla fall :/
hörde att han hade fått gå ut elelr nått ? aa vet inte , men fy fan
vad dåligt  !!! vet inte om jag vill vara medlem där längre asså ?
det kommer ju inte bli bättre nu iaf , hade blivit bättre om Hjalmar
hade vunnit men men , så är det när det är svårt !!

fuck it asså !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0