Kalmar FF - Malmö FF

Kalmar FF spelade match idag hemma på Fredriksskans
mot Malmö FF. Jag tänkte dirket från början att dom
kommer torska direkt utan att göra nått mål , men när
vi var på släktkalaset så kollade jag nätet och redan efter 12
minuter så hade Kalmar FF gjort mål ! 1-0 , kunde det va sant ?
och det var det , men när jag kollade första gången så stod det
redan 2-1 till Kalmar FF !
Abiola Dauda hade gjort mål i 12 minuten
sen gjorde Malmö mål i 15 minuten och sen
Tobias Eriksson i 16 minuten ! Gud vad glad jag blev !
äntligen skulle dom få vinna tänkte jag ! det förändrades inte
mer sen i den halvleken , men sen kom mardrömmen igen i
andra ^^ Malmö hade väll bättre målchanser nu efter
sidbytet och dom lyckades sätta 2 mål till , så matchen slutade
2-3 till Malmö FF. Det var väldigt synd men dom gjorde i alla fall
mål mot dom som ligger väldigt högt upp ! vem vet , det kanske
vänder sen i nästa match , det kan man hoppas ! <3






/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Lixy

fin blogg

2010-04-11 @ 18:58:41
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha det var vinden som jag sa xD

Det måste helt enkelt vara så!

2010-04-13 @ 16:49:31
URL: http://madeofthis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket



haha jo men de va så ;O finns ingen annan förklarning ;D

2010-04-13 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0