Hylling!

Idag tror jag att hyllningen går till Abiola Dauda,
delvis för att han gjorde mål men det gjorde
Tobias Eriksson med men jag väljer Dauda för
att han har alltid kämpat så mycket varje match ,
man märker när han inte är med för det är tomt
uppe i annfallet , han har också alltid sån otur
när han väl har bollen och ska göra mål så
antingen missar han målet eller så blåser dommaren
av av någon konstig anledning , så det blir
Dauda som får hyllningen idag för att det verkar
som att det äntligen släppt för honom , så det
är bara att fortsätta kämpa på ! <3


Abiola Dauda !



/ eerikahallberg <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

har du varit inne på min blogg någon gång? Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa mig via bloglovin?

Jag designar bloggar för ett billigt pris, bara så du vet! Om du vill ha en? gå in på fliken design och läs inlägget! ;D



kram :)

2010-04-11 @ 18:55:16
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0