Fredag

Hejsvejs , lååååångfredagen idag då !

gick upp vid halv tio tiden idag , var kämpigt
att komma upp ur sängen men det gick till
slut , hade en väldigt hård natt , ont i knät ,
det värkte väldigt mycket :/ sov knappt nått
men några timmar blev det ^^
gick upp och duschade och gjorde mig i ordning
sen vid halv 12 tiden så kom familjen
och så fixade pappa kryckorna till mig och
lindade om mitt knä , inte så svullet just då
men hade fått ett blåmärke .
sen åkte vi till släkten och firade min kusin
som fyller 10 år imon :D
var där i ett par timmar
sen åkte vi och handlade på maxi , eller
jag och pappa gick runt lite och kollade
annat , orkade inte gå omkring där inne -_-
sen så åkte vi hem , somnade i bilen , var
ju extremt trött !

sen ikväll har pappa och jag kollat på
Wallander - Prästen , den var bra :D
och sen så började ju Talang idag också :D
det var väldigt många som var jättebra :)
särskitl trollkarlen och en som sjöng opera
eller vad det nu kunde varit xD hehe , duktiga
var dom :)

mitt knä ser helt fuckat ut :S
har ett stort rött blåmärke
precis på knät :S och det verkar som
bara den !
hoppas jag kan sova bättre inatt !
pappa har smörjat in knät och ryggen med
ormsalva , har fått jätte ont i ryggen nu
också :/ men men , det går väll om tills
man gifter sig ? :p hahaha

nu sitter jag här och datan är extremt
seg :p orkar inte sitta här så länge
bara kolla det vanliga jag brukar
göra och blogga lite haha ;D

bild på knät kommer kanske imon :p

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0