Fredag

Tja tja ;D var i stan idag , tränade först sen
träffade jag Tildan :D saknat henne så ! det skulle
ju vatt grillfest på slottet men det blev inte så sen :/
o vi som var så jäkla festsugna :D så vi försökte att
prata med alla och fråga om det var nån fest eller
vad som helst , och vi skulle varit på Larmtorget på
kvällen men alla ballade ur -_- som vanligt ^^ men
hon var hemma hos mig och vi hade det kul iaf :D
vi kollade lite på tv och kollade
i skolkatalogen och pratade med massa folk haha :D
och så sov hon här (a) trevligt att få umgås med
den sötsaken :D

det var en väldigt rolig kväll :) även att jag
hade satans ont i huvudet :S trodde jag
skullle döööööö !



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0