Done , done , doooone !

Så nu ikväll har jag tvättat som en galning , haha
har snart inget tvättmedel kvar xD men men , får inhandla
det nån gång :) har väll tvättat ungefär 5-6 tvättar nu xD
det är ansträngande asså :o sen har jag bytt sängkläder (a'
och dammsugit :D jag är så otroligt duktig (y) ibland ....

nu sitter jag här vid datan och smsar med typ 10000 människor
haha , är man social elelr vad ? ;D måste ha nån att prata
med , blir lite tyst annars xD
ska väll ta och lägga mig sen också så småning om (y
tror jag ska träna imon med :D om det inte är allt
för blåsigt -_-

o juste måste vänta på att tvätten torkar också -_-
ååå , det tar ju 1000 år !! för det är upptaget där imon
så kan inte ha tvätten hängande där :/
för vet ju inte när jag går upp xD haha , men men , får
väll vänta nån timma till !

 



/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0