Torsdag

Idah näst sista praktiken :/ lite ledsamt men ändå skönt att slippa gå upp så jävla tidigt :D dom är så jävla roliga där , kommer sakna dom extremt mycket :( men men känner ju några av dom så träffas ju sen i alla fall :D idah har jag gjort lite tårtor och sånt , det vanliga , och så fick jag knäcka över 100 ägg också hha xD det var ju lite kul ;D sen efter jag slutat så gick jag ner till stan , orkade inte åka hem -_- haha jobbigt xD där träffade jag Sofia Gustavsson som går i min klass :)
ikväll blir det dusch och sen slappa :D och smsa med sötnosen <3333


ciaaaaao <33

Kommentarer
Postat av: sofia

100 ägg ? :O omg that's like alot xD

hahah

2009-09-17 @ 19:49:10
URL: http://thiswonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0