Tjaooooo

Skola idah igen , vi började med att prova kläder , asså fy fan vad fula kläder haha men aja det rår jag ju inte för haha xd sen var det svenska lektion eller vi pratade bara i en halvtimma sen slutade vi ;D sen var det engelska och då pratade vi också haha xD sen var det lunch , äcklig mat haha , och sara och jag var skit hungriga haha xD sen var det matte och då gick vi igenom lite och fick göra en diagnos haha xD gick väll som det gick xD sen hade vi klassenstimma och pratade ltie sen slutade vi vid kvart över tre och då gick sara och jag till stan och fikade med hennes kille haha , vi var ju så jävla hungriga ;D sen satt vi där och bara slöade sen åkte jag med bussen hem vid 5 och dom tog en annan buss xD och sen när jag kom hem till moster så åt vi mat och nu har jag städat ltie i källaren och fixat i ordning kläderna och så haha , stäkigt det kan bli xD aja ^^



ciiiiiaaaaooooo <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0