Tisdag

Skola idah igen , sov morgon fick sova till halv åtta :D fatta vad skööönt det va :D aja sen i skolan så började vi med att baka , vi gjorde hålkakor och sen gick vi igenom städingen så vi fick städa allt idah , torka golv och allt sånt , skit tråkigt -_- aja det måste ju göras det med men men xD sen så hade vi svenska då fick vi börja skriva en novell , har redan kommit ganska långt ;D sen sista lektionen hade vi idrott men då bytte vi inte om för vi bara snackade och fick skriva lite och så , så egentligen skulle vi sltuat halv fem men vi slutade kvart i fyra ;D och mamma skulle inte komma förens halv fem så jenny var snäll och stannade kvar i skolan hos mig :) så vi tog lite bullar som vi fick ta med oss hem ;D haha det var skit gott :D sen kom mamma och då åkte vi till maxi och handlade sen så fick jag kära lite vid stensö , där jag kanske ska bo haha ;D det gick väldigt bra tycker jag ;D sen så åkte till gymnasten och kollade på moa , sen när hon var klar så stack vi och åt och sen körde mamma ut mig till monica igen , och nu har jag duschat och så bärjar idol nu så fan hinner ju inte xD sen är det ANDRA AVENYN :D:D <33333


ha det bra ! ciiiiao <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0