Tisdag

Bakade lite idah på morgonen då ;D väldigt kul , fick med oss jätte mycket bröd hem så nu räcker ju det ett tag haha ;D (y första idrotten idah då , det var väll rätt så okej men usch nu har jag ont i halsen:/ vill inte ha det !!!
aja efter idrotten slutade vi så då gick jag och sara med jenny till bussen sen blev sara så sugen på donken så vi gick och åt och satt och pratade en stund :) jätte trevligt vare <333 sen kom david och då körde vi till gymnasten för sara och jag hade våra väskor i mammas bil och sen åkte sara och david och jag och mamma åkte till lindsdal , och mammma ska sova här inatt haha xD nu har jag precis duschat så ska bara kolla datan ett tag sen ska jag kolla vad jag ska ha på mig imon hahah xD


ciiiiiaao <333

Kommentarer
Postat av: sara

mkt mysigt hade vi allt gumman :) <33

2009-09-29 @ 22:01:44
URL: http://sarafroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0