Onsdag

Skola idah igen , asså shit det är redan torsdag imon :O fan vad tiden går snabbt egentligen xD aja skolan började med matte diagnos eller vad fan det va , sen var det skolfoto :S uscccch hatar det ! aja men det gick som det gick , sen hade vi LMK , engelska , matte och KLT ;D sen slutade vi tidigare och då gick jag och sara ner till bussstationen och så åkte hon hem men jag orkee inte åka hem så jag gick på stan en stund själv sen åkte jag hem ;D och så skulle jag ringa till in APu plats när jag kom hem , nehe då var han itne där han som jag skulle prata med :O paaaaaniiiiiik ! aja får väll ringa dit eller gå dit imon då :)
ikväll ska jag kanske kolla på fotbollen ;D sverige - malta ;D hejja sverige !


ciaaaaaao <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0