Onsdag

Praktik idah igen , idah var det jätte kul fick göra massa tårtor och sånt igen :) hur kul som helst :D sen efter det så gick jag på stan och väntade till fem för då skulle mamma och pappa komma och vi skulle åka och skriva på kontrektet till lägenheten :) så nu är det klart :d men vet inte när jag fltytar in men kanske snart :) sen har jag shoppat järnet idah haha ;D så jäkla kul med nya kläder asså ;Dhihihih , gick först p åstan med felicia hon skulle till H&M och köpa present till sin lillasyster som fyller 6 år imon :D Grattis Alice :) <33

kom hem efter sju med bussen så är ganska slut körd nu -_- imon är det upp igen halv 5 , jippppyyy (y , nooot är faktsikt trött nu haha xd aja men ha det så bra sötnosar <333

Saknar dig R.G <3


Kommentarer
Postat av: david

trevligt trevligt:P kolla in min blogg med^^ hihi

2009-09-17 @ 10:26:07
URL: http://davidivar.blogg.se/
Postat av: Rasmus Gliving :)

saknar dig också (a)<33

2009-09-17 @ 18:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0