Måndag

Idag hade vi studiedag då , då började det med att jag åkte med moster och hennes kollega till skansen , skulel hälsa på några kompisar :D träffade dock bara Julia & Carro men det är ju bra det :) sen orkade jag inte va kvar där i flera timmar så tog bussen till stan vid 9 och var framme fem 5 i 10 och då gick jag på stan och shoppade lite till ;D nu behöver jag verkligen inte handla mer på ett tag , om det inte ska va till lägenheten dåe :D haha , träffade ltie folk också som man inte träffat på ett tag :) Nathalie <3 Katta <3 Tilda <3 och älsklings sara <33 saknat henne grymt mycket ! aja sen var jag på stan till 5 ugnefär och sen åkte jag med bussen hem till moste och nu sitter jag här och saknar min sötnos gryyyyymt mycket asså !

ha det bäääst <3333

ciiiaaaaao <33

Kommentarer
Postat av: sara

mysigt att träffa dig igen gumman :) och nu äre du och jag hela vecka låååång <3.

jag älskar dig!!!!

2009-09-21 @ 19:31:29
URL: http://sarafroman.blogg.se/
Postat av: Rasmus Gliving :)

jag saknar dig grymt mkt också min snyggis =) <33

2009-09-22 @ 11:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0