Måndag

Första dagen på praktiken :) det var jävligt kul måste jag säga :D asså vet itne hur många tårtor och bakelser och kakor jag fick göra :) det var verkligen jätte skojj !
började med att gå upp halv fem , äta fruksot göra mejj i ordning sen åka med bussen vid femi halv 6 och då skulle jag ringa till dom och säga att jag kommer senare och så svara inte dom :O då får jag panik :O men jag ringer sen när jag kommer fram och det var ingen fara att jag kom senare :) sen fick jag börja med att ställa ut chokladbollar i butiken jag jobbade med en som heter Therese hon var jätte snäll :) hon har gått LP för två år sedan tog hon studenten så det var väldigt bra :) sen har vi gjort massa beställningar och massa tårtor och bakelser och kakor och ställt ut i butiken , det var hur roligt som helst och jag fick dekorera dom så fint :) det var verkligen kanon (y så längtar till att börja imon igen haha ; d fast tidernar kanske är sådär ;d men men man överlever ;D väldigt kul har jag där iaf :) alla är så snälla och roliga :)

är så jääääävla glad idah asså :D massa bra har hnät :D JAG FICK LÄGENHETEN !!!!!!!!! är så jävlaaaa glad alltså så det finns inte :D så då ska man köpa möbler och sånt nu :) ska bli så kuuuuuul :) flyttar in antingen den 1 December eller innan så då har man nått att se fram emot :) jippppppi säger jag bara :D:D
nehe nu blev det här ett långt inlägg hade blivit längre men orkar itne skriva mer så ;D puss på er sötnosar , nu ska jag va social med folket ;D


ciaaaaaaaao <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0