Lördag

Idah var det skönt att få sova ut riktigt efter en hård praktik vecka :) sov till tio ungefär sen gick jag upp och kollade på film , en prinsessas dagbok 2 , den va skit bra :) har aldrig sett den innan så ;D sen efter det så bad mamma mig att städa toan , usch säger jag bara :S du måste lära dig det när du får egen lägenhet sa hon haha xd hur svårt kan det va att städa en toalett ? aja sen så damssög jag hela huset också ;D duktig jag e ;D sen så blev det slapp vid datan och senare så fick jag övningsköra lite ;D det var kul , gick hur bra som helst ;D ikväll har jag bara slappat och nu ska jag väll se en film :D

puss på er <33

ciiiiaoooo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0