Fredag

Ojojojo säger jag bara , asså fy fan vad kul det va igår :) men fan vad man mådde bra sen på natten eller xd haha noooot , vi var kvar till halv ett typ sen fick jag skjuts hem :) och ja jag kunde inte somna , jag sov en timma i natt :/ och jag var sjukt trött i skolan och mådde piss haha xD inte ätit nått typ och så , men aa sen efter skolan gick jag till Maxi och fick reda på lite saker om praktiken åde , sen gick jag på stan och kollade lite sen åkte jag bussen hem till moster och då va mamma och syrran där och då började jag med att äta och sen packa ner allt jag skulle ha med mig :) sen åkte mamma och jag hem , syrran ska sova där i två nätter nu.
Ikväll är man hemma själv för mamma och pappa är på fest ;D så va social med mig :D <33



ciiiiiiaaaaaaao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0