Fredag

Sovmorgon idah till tio i tio men åkte bussen vid 5 över nio så träffade jag sara och sara i skolan :D asså känndes så jävla menigslöst att gå till skolan xD vi hade svenska i 1 timma och sen fick vi reda på att matten var inställd så vi slutade redan tio i 11 ;D fan vad gutt det va men iaf :D så jag gick ut mot stan och då mötte jag mamma så gick vi och åt , sen åkte vi till city gross och sen ikea ;D fan vad sugen jag börjar bli att köpa grejer till lägenheten :D men får vänta ett tag till ;D sen åkte vi ut till moster så fick jag packa lite sen åkte vi och hämtade angelica och så åkte vi hem . och ni ikväll så är resteen av familjen ute jag pallade inte åka runt så jag har kollat på lite film och så :) och nu är det bara slapp med datan haha :D

ciiiiaaaaaao <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0