Cha cha

Idah skola igen då , vi bakade frallor igen och sen gick vi igen alla maskiner och allt sånt , har glömt allting nu men skit samma , går väll igenom det sen igen haha xD sen har vi fan inte gjort så mkt mer idah ;D jörgen från Danskan var där i nån halvtimma också och pratade lite och så , sen kom nån speciallärare in och gav oss ett häfte med tre sidor och där stod det massa ord och vi skulle ringa in djur och slagsdjur som tex brevduva eller vad fan det va och vi fick 5 min på oss haha xd aja hann med två sidor , skulle precis börja på tredje -_-
Sen efter det slutade vi och då gick jag och sara på stan en stund <3 köpte block åde , sen träffade jag Mathilda älsklingen också :* fan första gången vi träffades sen i 7an typ eller när det var och vi pratade och pratade hehe :) saknat dig gumman <3
Sen kom saras kille och så skulle dom åka hem så fick jag gå där sjävl en stund sen gick jag ut till stagg för där var pappa , han hade lämnat syrran på gymnasten så pappa och jag gick och fikade sen kollade på fotboll lite , det var KFF som spelade eller inte allsvenskan utan nått annat hehe xd dom vann tror jag , såg inte hela men det stod 3-0 i andra halvlek ;D så det gick nog bra ;D sen gick vi och hämtade syrran och åkte till donkan och käkade där sen skjutsade dom ut mig till moster igen och så :) imon ska sara sova över här :D jipppi och sovmorgon på torsdag :D fan vad naaaaaaaajs :D puss på det <3


ciaaaaaaao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0