Torsdag

Sovmorgon idag då , det var skönt ;D sen hade vi engelska och livsmedelskunspa, det var chill ;D sen slutade vi tjugo i två , och då gick jag, sara och jenny och fikade haha ;D fan fikat ganska mycket nu xD aja det var kul iaf :D sen gick vi ner till stationen så åkte jenny hem och jag stod med sara och väntade på tills hennes buss kom , sen gick jag lite på stan men hade inga pengar med mig :( asså det är konstigt man hittar alltid saker när man inte har pengar med sig och när man har med sig så hittar man inget -_- det e lsutigt .
aja nu är jag hemma själv en stund dom andra är på simskola jag har nyss ätit och nu sitter jag här och sen ska jag duscha :D


1 dag kvar :) <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0