Torsdag

hehe , idah skulle vi gått upp vid 10 för vi skulle åka vid 11 men vi gick ist'llet upp vid 11 :$ så ingen fruksot idag helle xD sen packade vi lite åså och sen kom mamma halv tolv ungefär och då åkte vi iväg , det gick ganska snabbt att köra haha , sen så lämnade vi av honom :( fan saknar honom redan ju , har verkligen haft det helt underbart den här veckan <3333 jag älskar dig så mycket Rasmus (L) <33333333

sen så tvingade mamma mig att äta nått så vi åkte till mcdonalds haha xD men det var nog tur att hon tvingade i mig haha , var ganska hungrig , sen åkte vi till stugan och jag packade ihop mina saker och så fixade vi i ordning lite där , sen åkte jag hem och packade upp allt och sen duschade jag :D härligt :D

skolfotot åde har kommit haha ;D klassfotot blev ganska bra men vetifan vad jag ska säga om dom enskilda hah axd mamma ba : oh fy fan vad snygg du är :O ! är hon lebb elelr ? haha skoja , men aa jag tycker inte att det blev så bra men det blev ju kanske inte skit dåligt men men ,

nu sitter jag här och försöker hinna med allt som jag ska göra på datan hahah axd skriv kramp nu då hahah xd sen ikväll ska mamma och jag på bio i torngård , flickan som lekte med elden ;D igen , mamma har inte settt den men eftersom jag har gjrot det så bjduer hon mig på den :D gutt !!! !

saknar min rasmus :( <3333

imon ska jag klippa mig :O hjälp haha ! men måste nog klippa mig ganska kort så att det sltina försvinner men det blir nog bra, ganska skönt att ha kort hår ;D <33

 


Kommentarer
Postat av: Rasmus Gliving :)

de här dagarna har varit hur underbara som helst :* och jag ville inte åka hem =/ , saknar dig jätte mkt också redan :'(, älskar dig hur mkt som helst Erika <3333 (L)

2009-10-29 @ 16:58:06
Postat av: erika

det har dom verkligen varit :* jag ville itne att du skulle åka ifrån mig :'( saknar dig hur mycket som helst och tänker på dig hela tiden !!! älskar dig nu och för alltid rasmus <33333

2009-10-30 @ 16:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0