Torsdag

Asså herregud , kom på att det redan är fredag imon :O
OMG , veckorna går skit snabbt ;) men det är ju bra , snart höstlov då ju :D
skolan idah , hade engelska testet och det gick på 15 min sen rast i över 2 timmar ;D
sen LMK haha , tråkigt som vanligt xD prov nästa vecka i både LMK och livsmedelshygien :O aja ,
det går väll bra ;D
efter skolan gick jag på stan lite , orkade inte åka hem så tidigt haha ;D som vanligt då ;)
men när jag kom hem så följde jag med dom på simskolan , det var ganska kul hahah ;D
synd man inte hade badkläder med sig bara :( men aja ;D
nu ikväll så ska jag kolla busstider som går hem imon och sen ska jag packa lite om jag orkar haha :D


ciiiiaaaaao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0