Torsdag

Sovmorgon idah till tio men så jävla onödigt att åka till skolan -_- gick bara en timma men ganska gutt iaf ;D hade engelska i en timma i stället för 100 min xD sen var vå LMK lärare inte där haha ;D så vi slutade vid 11 ;D jag och angelica stack till stan en stund och kollade lite ;D angelica hittade lite ;D sen efter ett tag åkte hon hem och jag fick lov att gå kvar för skulle lämna ltie saker till saras kille för min älsklings sara var sjuk idah :'( så ledsen jag blir , hon kommer inte imon heller :( men hon får krya på sig :) jag hittade också lite saker på stan sen ;D så nu ska jag inte handla mer :O lovar !!!! haha ;D <333

saknar min söötnos <333

Kommentarer
Postat av: sara

du är bäst :D <3333

jag saknar dig!



du har får mkt pengar :O

2009-10-09 @ 08:33:54
URL: http://sarafroman.blogg.se/
Postat av: Erika

Du är bättre :D saknar dig grymt mkt <33



haha nej ;D

2009-10-11 @ 12:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0