Tisdag

Bageriet idah också då , halva dagen , väldigt kul faktiskt , fick göra tårtor lite idah , det var beställningar haha ;D dom blev väldigt bra :D sen var det städning idah också , haha faktsikt ganska kul , var i disken idah med Linn , Gabriella och Mimmi :d så jävla goa tjejer det asså ;D fan vi äger ju på att städa och diska haha ;D sen var vår svenska lektion inställd , guuuuuuuutttt :D så var lediga i två timmar sen hade vi idrott , ussssch hata ! vi skulle paddla men jag emma, sofia g och hanna gjorde inte det för vi är så jävla grymma hahahhaa ;D så vi typ bara gick runt där på fredriksskans och inte gjorde nånting , nyttigt idrottslektion om något hahahahha xD aja men vi hade iaf väldigt kul ;D
sen efter så slutade vi och då var jag med pappa , vi åkte till jysk och sen media markt och till sist gity gross ;D sen körde vi lite vid stensö och kollade lite hehe ;D så man hittar där sen hahha ;D
sen hämtade vi moa när hon var klar och sen stack vi och käkade på donken ;D fan var länge sen jag käkade där xD sen åkte vi ut hit igen och nu har jag duschat så ska kolla datan lite sen ska jag väll sova så småningom ;) jsut det glömde att skriva att jag träffade Therese på idrotten :D hennes klass var där innan oss , deras lärare var väldigt försenad ;) så ja jag fick äntligen träffa henne igen :') saknat henne så jävla mycket asså (L) älskar dig gumman <3333333 vi måste hitta på nått snart igen :) <333



ha det bra ! ciiiiiaaaaao <33


åå saknar min sötnos :( <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0