Tisdag

Skola idah igen , sov ju hos bejja inatt så vi gick upp kvart över 7 och då gjorde vi oss i ordning och sen åt vi lite frukost , sen var det en hel halvtimma kvar så vi kollade på tv haha ;D vi hade kunnat sova till minst kvart i åtta haha ;D men men , sen åkte vi bussen vid tjugo i nio sen kom vi till skolan och då bytte vi om och sen var det bakning åde som gällde haha ;D gjrode itne så mkt idah , men det var sista gången med min fantastiska grupp :( ledsen man blir <33
sen var det svenska och sen när jag och jenny skulle gå och låna om min bok så kom idrottsläararen när vi stod utanför dörren och då sa han till oss att idrottslektionen var inställd för han skulle på nån kurs eller vad det va xD så jävla gutt , men hade faktsitk sett fram emot den idrottslektionen :( ville ju spela fotboll ! haha jag måste va sjuk -_- så vi slutade tjugo i 3 och då gick jag bejja och linn till stan , bejja skulle köpa vågen på chlas olssons , sen åkte dom hem och då fick jag gå på stan själv tills pappa kom , vid kvart över 4 haha , men det gick ganska fort , smsade ju med älsklingen så det var ju bra :) <3333 sen gick jag till fredriksskans och mötte pappa och då gick vi ut till stan och jag köpte äntligen en jacka :D:D:D fan äntligen haha , pappa betalade halv :) så snällt <3 sen gick vi och fikade på mitt stamis ställe , 4 kök haha ;D sen gjrode vi inte så mkt mer , gick i affärenrna och ltie så , sen gick vi till fredriksskan igen och hämtade syrran sen åkte vi och åt och sen efter det så skjutsade dom hem mig ;D

pappa fyller år imon och jag är inte hemma :( men ska köpa nått till honom imon tror jag :D puss på er <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0