Tisdag

Sovmorgon idah :D gutt ! sov till åtta, det var jäkligt gutt :D sen var det att va i bageriet idah , det var kul , vi gjorde faktsikt inget fel idah ;D haha tur det , annars vet jag inte vad jag hade gjort xD men vi bakade typ bara av kanelbullar och det som vi gjrode igår och plastade in dom , har så jävla ont i fingrarna efter den där saken som man tejpade fast dom med elelr vad man ska säga xD fast jag och linn ägde ju ;) sånt jävla bra team asså :D sen fick vi vika kartonger , det ägde jag och linn också på ;) såklart lixom :O haha , sen hade vi lunch , skiiiiit äcklig mat :S så vi åt från vår kanelkrans som vi fick hem ;D mums ! sen var det svenska , skriva klart referatet, och jag blev klar ;D så nu har jag inget mer som ska göras allt är klart :D förutom matten då xD men det gör jag på lektionen imon ;D sen var det idrott , eller jag var inte med , har så jävla ont i halsen :/ känns som jag har feber , men pallar inte kolla för jag orkar itne va hemma asså ;O så sara och jag fick gå lite tidigare och då gick vi till stationen sen åkte hon hem och då gick jag tillbaka till Fredriksskans och skulle komma och Emma var kvar men det var hon inte ;) så hoppas hon tar med min tröja imon hhaa ;D sen gick jag ut med mimmi , hon skulle ta sin cykel men det stod några killar där vid cyklarna och en av dom lutade sig mot hennes cykel xD hah så vi fick lite problem , stod där ett tag innan hon vågade gå fram och ta den xd haha fy fan vad kul det var ;D sen hade inte mamma och dom kommit till gymnasten riktigt såjag gick in där och satte mig för höll verkligen på att frysa ihjäl :O sen kom dom och då åkte vi ut till coop och hanlade till på lördag , mormor var där och vätnade på oss , sen gick mamma till systemet och apoteket och sen var jag så jävla hungrig så vi körde mcdriven ;) så skjutsade mamma och mormor ut mig till monica så åt jag där ;D sen nu ikväll har jag duschat åde , ska snart kolla på AA :D <333333

fan det här blev ett långt inlägg :O hhaa hoppas ni orkar läsa ;D


puss på er !



Rasmus <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0