Söndag

Idah blev det att gå upp tidigt , skulle åka vid halv tio till stan , simhallen :D så jävla gutt var det att få simma lite :D så himla länge sen , sen när vi var klara åkte vi till donken sen åtke vi ut till moster och sen när mamma och dom hade åkt , efter ett tag kom jag på att jag hade glömt en sak :O det allra viktigaste , okej inte mobilen då :p men..... mitt smink !!!!!! fan fan fan fan , tänkte jag , ringde mamma så snabt som det bara gick men hon hade redan kört över ölandsbron så hon vägrade att komma tillbaka :( så får klara mig utan smink nu :( fast dom kommer in på tisdag och då får jag det , men sen så hade jag nytt puder här och sen nån foundation i nått litet paket , vet i fan om det var nån prov sak men man får ta till sånna saker också när det är kris hhahaha ;D


är skiiiiit trött så ska väll lägga mig i tid idah , ont i hela kroppen också :/ inte bra inte bra <3333



ciiiaaaao <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0