Rasmus Gliving <3

Jag älskar dig Rasmus , över allt annat ! Hoppas du vet hur mycket jag älskar dig .
Har aldrig känt såhär för någon förut , du betyder så otroligt mycket för mig ,
vill aldrig släppa taget om dig älskling <3
Saknar dig så oerhört mycket :'(
Kommer alltid vara du och jag min sötnos (L)
Du är verkligen det bästa som har hänt mig ,
och det menar jag verkligen när jag säger det !
Det kommer direkt ifrån hjärtat <3

Erika älskar sin Rasmus otroligt mycket !
Alltid du och jag babe ! <3333




This is TRUE love ! <3


Kommentarer
Postat av: Rasmus Gliving :)

awww gullunge :* <333 jag älskar dig hur mkt som helst också, och saknar dig något så enormt mkt ska du veta =/ , du är det bästa som har hänt mig :* , och mina känslor för dig är hur stora som helst (L) du och jag för alltid erika <333 (L)

2009-10-25 @ 19:02:43
Postat av: Erika

Du är det absoluta bästa som hänt mig bby , det ska för alltid vara du och jag (L) imon får vi äntligen träffas :) jag älskar dig honey <3333333

2009-10-25 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0