Onsdag

Idag så skulle vi gått upp vid 11 kanske men det blev typ vid halv tolv haha , skulle vara hos pappa på hans jobb kvart över 12 ungefär så vi hann inte med någon fruksot idag heller :$ haha , sen så mötte vi pappa vod krossen på Cemnta ungefär vid halv 1 så åkte vi med honom i lastbilen i nån timma haha , det var ju ganska kul ju ;)

när vi kom tillbaka till stugan så spelade vi pinigs :D trodde fan jag skulle äga ut honom men det var tvärtom :( men jag vann faktsikt några gånger så det så :D :D fan så sur jag blev hahah , nej inte så farligt men men :D det var jävligt kul att spela :D sen ringde mamma och skällde ut mig för att vi inte hade ätit nått igen så vi fick gå in och äta nån macka men sen skulle vi hem och äta men men . det blev potatis och kött idag ;D

sen spelade vi lite guitar hero igen haha , fick rasmus till att testa trummorna idag med ;) haha fegis xD och han kallar mig fegis :O hahaha <3

sen var det dags för fotboll igen , AIK - Örebro det blev 1-1 när det egentligen skulle blivit 1-2 till Örebro :O men dommar jäveln dömde fel på offsiden , -_- men han erkände det sen efter men det är ju inget att göra åt nu :/ men men dom förhindrade ialla fall att AIK helt säkert skulle vinna och det är ju bra :D

efter matchen så skjutsade mamma ner oss till stugan igen och då åt vi kvällsmacka och drack oboy :D sen så kollade vi på nån cepe film på tvn haha xd sen kollade vi på scrubs och lite sånt ;D sen bestämde vi oss för att gå och lägga oss efter som vi skulle upp tidigt imon :O mamam ska skjutsa hem han till nybro :d men jag ska ju med så klart haha ;D <3333


Kommentarer
Postat av: Rasmus Gliving :)

ojjj vad man ägde på pingis va va va :D elr va säger du erika :D ;D<333 , hahaha men du fegade ju faktis med gitarren i handen ;D<333 men grymt duktig var min älskling iaf (L) <3333

2009-10-29 @ 16:41:15
Postat av: erika

haha ja du ägde ju ut mig riktigt hårt xD jag fegade itne alls :D man kan faktsikt göra så också ;)

du var ju grym på trummorna också ju ;) älskar dig <3333

2009-10-30 @ 16:13:14
Postat av: Rasmus Gliving :)

njaaa jag hade ju mina knep ;)haha ;D johooo det gjorde du ;D

jaaa grym på att missa noterna var jag allt :D :D och jag älskar dig <3333

2009-10-31 @ 16:58:13
Postat av: erika

haha nej du var jätte duktig älskling :D <333

2009-11-01 @ 14:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0