Onsdag

Skola idah igen , började med svenska , vi satt och läste och jag jenny och sara satt och flummade oss som vanligt haha xd så jävla kul xD sen hade vi prov i hygien ;) haha kunde det ;) det var ganska lätt , fick veta i slutet av dagen vad jag fick , jag fick 32/37 så två poäng ifrån MVG , så arg jag blir haha xd sen hade vi engelska , tråkigt -_- sen hade vi matte , ännu tråkigare eller vi gick bara  igenom massa så jag och sara och jenny ssatt och höll påm med annat haha xD sen efter skolan så gick jag och sara till donken för sara höll på att svimma hon var så jävla hungrig xD och sen kom syrran också för mamma och pappa skulle på nån kurs så då fick hon sitta på donken med oss , sen efter en stund kom david också och höll sara sällskap ;) sen gick dom och jag och syrran gick och köpte present till pappa för vi skulle ut och äta ikväll med dom ;D köpte en mygg där det står I <3 Dad och sen var det ett par strumpor där i också ;D hehehe ;D sen gick vi och åt på Harrys , det var jätte gott , mycket trevlig kväll :D är hemma nu hos moster ska kolla datan sen ska jag lägga mig i sängen och plugga LMK -_- fan kommer itne klara det asså :O uscccch !!!


saknar rasmus jätte mycket :( <3333

Kommentarer
Postat av: Rasmus Gliving :)

åhhhh jag saknar min erika hur mkt som heeeelst :'( <33333

2009-10-22 @ 13:26:07
Postat av: Erika

Du är bäst ! saknar dig så otrligt mycket <33333

2009-10-25 @ 10:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0