Måndag

Måndag igen , fan så segt det va att gå upp idah -_- ville bara stanna kvar i sängen hela dan och slappa , men det tjänar ju ingenting till för man är ju helt ensam då :( aja så jag pallrade mig upp för sängen och åt frukost , sen gjorde jag mig i ordning och gick sen till bussen. Asså det är helt sjukt :O Sara och jag var först in i klassrummet idah :O OMMMMMMMG !!! Det är fan helt otroligt :D haha vi tyckte det va status på det asså ;) aja , idah har min grupp varit i kondis hela dagen , det var kul , i har ju alltid så kul tillsammans iaf :D:D underbart :D
efter skolan så gick jag på stan , tänkte att jag skulle hitta mig en jacka men självklart så hittar man inte när man behöver -_- men hittade två par jeans och en tjocktröja :D tjocktröjan , muuums fan den är så underbart skööööön :D








så underbart sköööön ! :) <3333

Kommentarer
Postat av: sara

du är för rik alltså -.-



& helt sjukt alltså! första gången ever är vi först in hahahhahah :o <333

2009-10-05 @ 21:42:19
URL: http://sarafroman.blogg.se/
Postat av: erika

haha nej då ;D

ja helt unbelievebul ;D <33

2009-10-11 @ 12:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0