Måndag

Skola idah , fy fan vilken dag asså xD det gick ju åt helvete för vår grupp idah xd har aldrig gjort så mycket fel i hela mitt liv xd vad vi än gjrode så blev det ju fel xD men bara för att vi itne hade samma lärare ;) skyller på det :$ men aja vi hade iaf grymt kul ju :D jag bejja, angelica och elin :D alltid kul ;D
åkte hem vid typ 6 , gick på stan innan , fan pallade itne åka hem xD sen kom jag hem och har suttit vid datan sen dess ;D snackar med min snygging nu :* han är lite ..... haha skojja ;) <33333
saknar diiiiig rasmus<33333333

Kommentarer
Postat av: Rasmus Gliving

2009-10-14 @ 19:55:15
Postat av: Rasmus Gliving

va :P va är jag ? ;) saknar du hur mkt som helst !!! <33333

2009-10-14 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0