Lördag

Idah gick jag upp vid 9 ungefär , satt mig vid tvn och åt frukost,
sen kollade jag lite på MP , alltid bra ;D
sen duschade jag och nu har jag packat lite
ska få in alla saker i bilen sen också haha
angelica och martin ska ju åka med också
men det får nog plats ;d annars får dom sitta på  taket haha
skojja xD
ska äta snart men just nu sitter jag och tråkar här , har
inget att göra just nu haha xD
men men åker ju om lite mer än 1 timma ;D
ikväll blir det FEEEEEEEEEEEEEEEST ! :D
Sara och jag är så jävla pepp på det nu asså ;D
kommer bli så satans kul ju :D :D

vi hörs väll imon när jag kommit hem till Monica ,
om jag ens lever haha xD skojja ;D

puss på er ! <3333333

Rasmus <3 Erika = sant ! <333


Kommentarer
Postat av: Felicia - livsstil & mode

sv: Eric o jag håller nog inte ihop länge till :( ... Det var så att vi hade inte träffats på typ 2 veckor och så var han hos mig en liten stund igår innan han skulle jobba och under tiden han var här fick han sms från någon julia och jag frågade vem det var, han ba "äh det var nån jävla julia bara"

Resten kan vi ta på msn om det är okej?

Puss <3

2009-10-31 @ 13:19:06
URL: http://feliiziiad.blogg.se/
Postat av: erika

ja gumman det klart vi kan prata där <33 förstår att du itne vill skriva det här , vi måste höras av snart då <3333

2009-11-01 @ 14:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0