Lördag

Idag har det verkligen varit en slapp dag ;D gick upp vid tjugo över tio typ och tänkte att jag skulle sett melrose place men sen när jag gick upp så hann jag bara se det i några minuter för jag kom på att det började redan tjugo i tio haha , aja sen slappade jag bara vid tvn , inte gjort någon nytta haha , sen kom pappa och då kollade vi på tv , nån film som hette Hero , den var faktiskt bra :D

vid klockan 4 så var det ju dags för att kolla på Helsingborg - Kalmar FF :D :D :D men tyvärr så blev det oavgjort :/ så bye bye SM - guldet men dom får fortsätta kämpa om 3-4 platsen :D snart är det hemma match mot Malmö FF , funderar på att gå men vet inte med vem heh :)

Mamma färgade håret på mig idag också :D det blev väldigt bra ;) men lite gult eftersom jag var så mörk i hårbotten nu haha ,

kollat på körslaget också :D yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees !!!!!!!!!!!! äntligen åkte den äckliga ugglan ut :D:D:D  Fan , skadeglädje ju :D mohahahahahhhahah !! asså vem man ska man hejja på ? :S tycker faktsikt att Amy är en väldigt bra körledare och Ola med , så det får väll bli någon av dom som man får hejja på då :D

Nu ikväll ska jag inte göra så mycket mer , ska kolla film och smsa med älsklingen sen när han kommer hem och äntligen har täckning igen -_- faaaaaan saknar honom så mycket !!!!! :( <333333

älskar dig rasmus gliving !! <333333333


Kommentarer
Postat av: Rasmus Gliving :)

och jag älskar dig erika hallberg <333 och åhhh va jobbigt det va att inte ha någon täckning så jag inte kunde smsa med min älsk =/ <3333

2009-10-25 @ 18:56:47
Postat av: Erika

Jaaa det var jobbigt för mig med att inte få prata med dig :'( men sen fick jag ju det :) <333333

2009-10-25 @ 19:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0