Lördag

Ojojojoj , idah "sov" vi till halv 1 ungefär haha :D så jävla trött var jag xD men vi sov ju inte hela tiden men iaf :D sen fick vi lov att gå upp för vi skulle äta och det blev lasagne till frukost , haha inte bra för jag var inte så hungrig direkt så när man kliver upp , inte rasmus heller , han hade ont i huvudet och jag fick ont i magen hah xD mamma och pappa satt och frågade honom minst tusen frågor haha ;D men han pratade på ordentligt ;D hah ;d sen efter det så gick vi och kollade på film , stay alive :D skit bra ;D han skulle ha varit med ikväll på släktfesten men hans pappa kom och hämtade honom redan vid 4 :( inte kul !!! så nu saknar jag honom väldigt myyyyycket :'( vill ha tillbaka dig till mig nuuuu !

har duschat nu och ska göra mej i ordning för snart kommer folket ;D ha det bra !

<3333


Kommentarer
Postat av: Rasmus Gliving :)

jaaa fick några frågor där ;D men det var bara trevligt :D , jaaaa fy på pappa =/ ville ju inte åka hem (N) saknade dig med en gång !!!!! <333333

2009-10-18 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0