Fredag

Skola idah , datakunskap , svenska och matte, tiden gick ganska fort men ändån inte hehe , träffade äntligen min sötnos efter skolan :) fy fan vad underbart det va :) vi hade inget å göra så vi kollade på bio haha :) barn film men vad fan det var den ända som gick det :) det var sjukt mysigt <333 sen när den var slut så var klockan halv 6 ungefär och vi gick till stationen men han missade sin buss precis så fick vänta till halv 7 , men det gjorde absolut ingenting :* då fick jag ju va med honom ännu längre ! <333
åå den hä dagen var den absolut bääääästa :) <3333
saknar dig redan min sötnooos !

Rasmus <3 Erika <333





Rasmus <33

Kommentarer
Postat av: Rasmus Gliving

det blev en dag jag kommer minnas länge var så grymt mysigt att få va med dig (L) <333 Rasmus (L) Erika <3333

2009-10-06 @ 14:46:50
Postat av: Erika Hallberg

Ja jag kommer också minnas den här dagen (L) saknar dig så mycket rasmus <3333

2009-10-06 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0