Fredag

Idah blev det att gå upp tidigt då , skulle åka halv tio till färjestaden och då skulle jag klippa mig :)
direkt när vi kom dit så gick jag in på Intermezzo och satte mig och
väntade på att nån skulle klippa mig , jag behövde bara vänta i någon minut haha :D
det tog ungefär 40 minuter att klippa mig , och ja , det blev faktsikt väldigt bra :)
skönt att ha så kort hår och äntligen att man har fått bort det slitna :)
älskar det ! <3
skriv gärna vad ni tycker :)

Nu har jag packat lite för imon ska man ju till stan igen , angelica åker
med oss sen ska vi lämna våra saker där det ska va
och så ska jag bara packa en liten väska med saker som jag ska
ha med mig till jenny :) för imorrn är det FEEEEEEST !
det gillar vi väldigt mycket :) kommer bli super kul :D
med några tjejer i klassen :) det kommer bli ett minne för livet
hoppas jag ;)

ikväll blir det att mysa med familjen , det blir att äta tacos
kolla på Idol och lite sånt mys :)
imon åker vi typ halv 1 så är  vi i stan vid halv 2 ungefär
sen är vi hos jenny vid 2 :) kommer bli skit kuuuul !

ha det så bra alla , <33

Älskar & saknar dig Rasmus <333


Kommentarer
Postat av: Rasmus Gliving :)

blev hur snyggt som helst :* och jag älskar och saknar dig också Erika <3333

2009-10-31 @ 01:15:25
Postat av: erika

tack älskling (L) <333

2009-10-31 @ 11:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0