:(

Ååååå , nu har Rasmus åkt hem :( blev bara två timmar , och det gick himlans fort :( inte kul (n) aja får va glad att jag ens fick träffa honom , det var iaf jätte mysigt dom få timmarna (L) kolla på film , The ring 2 ;) haha så jävla bra ;D och sen hade vi det lite mysigt ! <33 sen haha , höll vi på att missa bussen :$ monica fick köra som en dåre ! haha nej inte så fort men nästan :) men han hann i alla fall med bussen :) det var ju synd det hahaha :D <3333 då hdae han ju stannat lite längre (L)
aja nu ska jag väll göra mej i ordning elelr nått , skola imon :/ aja det värsta är itne skolan , det värsta är att ta sig upp :O men det går väll till slut ;D


puss på er !!


Rasmus <3 Erika <333

Kommentarer
Postat av: Rasmus Gliving

3 timmar var jag hos dig har jag kommit fram till (a) så lite längre än vi trodde ;) åhh saknar dig något enormt och vill vara med dig nu nu nu (a) <33333 (L)

2009-10-12 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0