-

Gästerna kom vid 1 ungefär och då åt vi mat , flygande jacob eller som mamma sa , flygande magnus hhaha :D det var väldigt gott faktiskt har inte tyckt om det förut men idah var det gott :D sen spelade vi guitar hero :D haha jag ägde ju ut alla ;D  fast sanna var ju också väldigt bra :D haha och stoffe och jag ägde jju också på att spela tillsammans ;D hahah sen var det lite efterrätt , snickerstårta :D muuums haha :D sen spelade vi ännu en liten stund och dom vuxna satt och pratade om "Hallberg syndromet" det innebär att man sitter och trummar på saker hela tiden när man inte ska det haha , jag och pappa har det ;D fast dom andra i släkten har ju också det :O haha och sen pappas och mitt syndrom är att när det är fotboll på tv så kopplar vi bort hjärnan haha ;D jag satt och kollade lite på Hammarby - AIK när dom var här och när mamma sa nått så hörde jag henne inte haha xD

fan hammarby förlorade :/ inte bra !!! men elfsborg spelade lika mot häcken haha :D det var ju bra :D

Rasmus Elm och hans lag förlorade med 4-2

Victor Elms lag förlorade med 1-4 eller vad det var :S

fan det går inte så bra för dom , lika bra dom kommer tillbaka till KFF hahahaha :D
(in my dreams or what) hahaha

ikväll ska jag packa lite , får träffa rasmus imon :) han kommer hit och då ska vi sova i en stuga i 3 nätter :) hur mysigt blir inte det (L)
saknat dig som faaaaaaaaaaaaaaaaaaan !!!! <3333333

ha det bra alla människor :D <333


Kommentarer
Postat av: Rasmus Gliving :)

det blev verkligen hur mysigt som helst :* och äntligen fick man vara med dig igen (L) äääääääälksar dig så hiiiiiimlaaa mkt erika :*<333333

2009-10-29 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0