Torsdag

Åååå är så jävla arg ! haha vi kunde fan
ha fått sovit till halv tolv minst
idah :O men vår jävla lärare
kan ju inte säga till att lektionen är
inställd i tid :O
så man gick upp helt i onödab och åkte
till skolan och sen har man inte lektion förens vid tjugo över tolv :O
aja , jag och sara och david drog till donken iaf
och åt , frukost för mig hahha xD
sen åkte  vi tillbaka till skolan
och det var bara LMK sista
tänker itne ens berätta hur jävla tråkigt det va....
sen gick jag på stan lite , köpte faktiskt en mysdräkt
älssssskar den :) <3
nu ikväll har jag inte gjort så mkt
angelica är här och fixar monicas hår
och jag ska väll duscha så småning om
sen blir det sängen för mig
är jävligt trött -_-


pusss på er <333

Kommentarer
Postat av: Sanna/Zew

Samma sak hände mig härrom dan. Det suger :/

2009-11-05 @ 20:40:42
Postat av: erika

det suger jävligr hårt :/

2009-11-05 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0