Torsdag

Idah var det skola
igen , väldigt onödig
dag xD
trodde jag skulle ha
omprov men blev inte så :O
fan vill ju ha det gjort !!
aja så vi gjrode nått annat
tråkigt på LMK
och sen så skulle vi gå till Skeppet
och lyssna på nått
men vi gick bara dit och kollade
i 5sek typ sen gick jag
sara och jenny för vi pallade inte
så vi slutade efter det och då gick vi
till donken , ;D jag sara david och jenny
jag åt inget jag orkade inte xD
sen så gick jenny iväg med sin kompis
och jag sara och david gick till stationen
och sen åkte dom hem och jag med :D

när jag kom hem så packade jag lite
och sen har jag spelat biljard med Isak
och sen har Amanda och jag bakat
chokladbollar ;D muuums
och sen har jag busat som fasen med dom xD
har jagat dom i hela huset och nu
tar vi en paus så jag sitter här
och dom sitter och kollar tv haha ;D

sen ikväll kommer mamma och då
får jag komma hem :D

puss på det !!!  <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0