Torsdag

Aha hemma hela veckan ,
men som tur är så
börjar jag att må bättre nu :)
no febro haha :D
bara ont i halsen och lite förkyld
men det överlever jag ju :D (hoppas jag)
hahahaha

Idah har jag tagit det lugnt
eller inte helt lugnt
Först gick jag upp vid halv 11 typ
sen satt jag mig vid tv i typ 5 min
sen så hade mamma skrivit en lapp åt mig
vad jag skulle göra hah xD
*Ät och drick något :)
*Vik tvätten
*Damsug
*Plocka in disken
Det var det jag fick göra idag , och jag gjorde
allt direkt när jag  gick upp haha :D
förutom att äta det gjorde jag vid 2 eller nått xD
sen har jag suttit vid datan och tvn , syrran
kom nyss hem men hon skulle såklart iväg
direkt och leka med nån elelr vad fan hon skulle göra xD
mamma och pappa kommer väll snart , eller pappa iaf
mamma skulle ha massa utvecklingssamtal idag så
hon kommer väll efter 5!

Har kollat på Jönssonligan idag :D så himla kul :D
när han tror att hans sko e en katt xD så jävla bra :D (y) haha

Vet inte om det är något bra på tvn ikväll
får väll se vad som händer , ska iaf inte göra
så mycket mer nytta idag tror jag inte iaf ;D
Hör av mig senare kanske ! (L)

/eerikahallberg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0