Torsdag

Igår var Rasmus här
och det var helt underbart :)
han kom lite innan sju
skulle kommit efter sex
men hans mamma och pappa
var på utvecklingssamtal med hans
lillebror så det blev väldigt försenat xD
och först så tänkte vi skita i det
men då ringde han och skällde ut dom ;)
så då sa hans pappa att han kunde hämta
honom vid elva så det ordnade sig :)
fast han kom inte vid elva han kom kvart i tolv xD
men det gjrode ju inget ;) <3333
helt underbart :) <3333
älskar dig (L) <333



sov morgon idag till tio
åkte bussen vid fem över nio
och väntade på sara sen.
Sen hadevi engelska , hur jävla kul som helst -_-
noooooot ! usch jag stör mig på läraren !!!
han är såååå blääääääää !!!
vi ska ha prov nästa vecka och han tror att
alla är typ översmarta :O
aja , det är hans fel om jag får dåligt haha ;)
sen hade vi lunch och sen LMK
omprov nästa vecka också -_- och sen matte prov på fredag
nästa vecka :o
fan blir hem och plugga i helgen asså !!
usch på det !
nu sitter jag hemma och ska renskriva min saga men
det går inte så bra , har typ skrivkramp haha xd
men men , sen när jag skrivit typ 4 sidor så får
jag kolla lite på Riverside :D <3333


puss på er (L) <3333

Kommentarer
Postat av: Rasmus Gliving :)

och jag älskar diiiiig =) <3333

2009-11-12 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0