Tisdag

Skola idah igen , sovmorgon , fan vad
sköööönt ! sov till halv 9 för jag
åt ingen frukost haha , eller jo en banan
sen åt jag en fralla i skolan ;)
vi hade öppet butiken idah
eller min grupp stod inte där men
jennys grupp gjorde det :D
det var lite folk där haha ;d
vi fick baka chokladbollar , tråååååkigt -_-
och sen sirapssnitt ;D det var kul haha ;D
nästa vecka ska jag stå där så då hoppas
jag att alla som läser det här kommer och handlar
;D hahhaha !
efter vi hade varit i bageriet så var det svenska.
vi gjrode absolut inget nyttigt den lektionen xD
sara och jenny satt och kladdade massa "rättikor" i min bok haha ;D
dom som kan lista ut vad vi menar med rättikor får ett pris haha :D
och jag satt och lekte med jennys
tändare :D har lärt mig tända en sån nu haha , stoooolt ;D
det var fan as svårt xD inte så konstigt eftersom
att jag höll fel haha  Xd

sen efter svenskan var det idrott :D
det var faktiskt jävligt kul ;D
tro det eller ej men jag tyckte det var
kul :D
vi gjrode lite lekar och sen innebandy sista :D
vårt lag ääääääggggde :D klart som fan :D
sen efter skolan så kom pappa och hämtade mig
och då åkte vi till Mode huset och kollade läget lite ,
tycker inte det var så mkt speciellt men
gick ju inte så mkt inne i affärerna
eftersom pappa inte tyckte det var så kul
hahah xD får ju tänka på att han är kille ;)
mohahahaha ;D
sen gick vi till ikea och el giganten :D
sen åkte vi ut till gymnasten och satt där
ochtråkade haha xD
sen efter det åkte vi och käkade :D


och nu är jag hemma hos monica igen
det är ingen hemma , är helt själv ;o
men nu har jag duschat och nu kollar
jag datan lite och ska checka AA nu :D
sen blir det att lägga sig i sängen och fortsätta
att kolla på Greveholm :D :D


pusssss på er allihopa !!!! <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0