Tisdag

Blev inte så mycket
sovmorgon idag för
mig :/ skulel göra engelska
provet vid 9 så jag åkte till
skolan fem över åtta så
satt jag i skolan och "pluggade" haha ;)
jo lite pluggade jag faktsikt och
det behövdes inte mer :O
provet var verkligen skiiiit lätt !
haha ett sånt jävla onödigt prov ;)
men men då får man MVG då haha ;)
kanske !

Sen så skulle jag till tandläkaren
bussen kom vid 11.35 men
jag gick vid 09,40 ;)
orkade inte byta om och hålla på xD
så jag gick på stan en stund och kollade
läget ;)
det regnade lite så det var ju inte jätte '
härligt men iaf :D

Sen kom jag till mörby och då
var det en timma kvar innan
jag skulle till tandläkarn så jag
gick till skansen och hälsade på
Julia & Martin :D
kul att träffas igen :D
sen gick jag vidare och satte
mig hos tandläkarn
och sen till slut fick jag komma in
och det var vanlig undersökning
men inte så roligt :/
han hade lagat ett par hål på mig
förut men tydligen så funkade inte det :O
så han ska laga om dom i januari eller nått :O
asså shiit , man blir verkligen glad
när tandläkarna "gör sina jobb ordentligt"
åå fy fan så dåligt :o tur att man inte betalar iaf !!!

Var inne där i 8 minuter och sen
var det 40 min ungefär kvar
tills bussen  gick så jag gick lite
vid skolan igen och då träffade jag
CarroBarro :) saknat henne så mycket ! <33
sen gick jag ner mot stationen och satte
mig där och väntade på bussen ;)

Sen kom jag till kalmar och då åkte jag hem
till moster och nu har jag ätit och nu är jag
barnvakt åt amanda & isak
och jag ska gå upp och va social nu ;)
så vi ska spela fotboll :D hör av mig snart !!!!


Pussssss ! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0