Söndag

Oh fy fan vad kul det var igår asså :d det var verkligen skit kul ;D hade så kul med alla i klassen , dom som var där iaf :D
jag och angelica gick till sara och jenny vid 3 ungefär och då höll jenny på att
färga saras hår , hon skulle haft i det längre som jag sa men hon
lyssnade itne på mig haha ;D så det blev inte så mkt färg
men det blev snyggt iaf :D sen så gjorde vi oss i ordning'
och lite så , sen kom Bejja också och då sminkade
vi oss och så . Angelica och jag var så hungriga så vi fick
ta ltie makaroner som sara och jenny hade gjort
innan på dan xD haha gott (y) haha ;D
sen vid kvart i 6 ungefär började vi
dricka lite medans vi väntade på dom andra och sen
när vi gickut på balkongen så cyklade det två
killar lite längre bort och dumma som vi var
så ropade vi på dom haha xd och dom kom dit xd
och fan vad dom tiggde sprit asså :O
och cigg -_- man ba eh väx upp ?
dom var typ 15 men såg ut som 12 haha xd
så vi stod och pratade ltie med dom , dom var nedanför
och vi stod på balkongen haha xd
sen hade jag druckit upp min smirnoff typ och sen så frågade jag
om dom ville ha det som var kvar , asså seriöst dom typ
slängde sig efter flaskan när jag
kastade ner den mot dom haha xd desperata jävlar
efter ett tag så cyklade dom i väg och sen rätt som det var
så kom dom och plingade på :O asså shiit jävla småglin !
vi öppnade itne dörren helt vi ville ju för fan inte
att dom skulle komma in :o så vi bad dom dra åt helvete ! hahah
sen stack dom , som tur var -_-

sen blev det feeeeeest :D när alla var där så satt vi oss och drack lite och så
väldigt trevligt :D sen spelade vi ett kort spel när man skulle klunka i sig haha
och alla var så taskiga mot mig så jag fick göra det hela tiden xD
fick typ klunka i mig 50 ggr efter varandra :O fatta att jag inte
mådde så bra jsut då :o så jag drack itne mer direkt efter sen
men lite senare ;)
några timmar senare så kom saras kille och jennys kille och så var dom där xD
haha ,kul ;)
rasmus skulle också ha kommit om han inte ahde haft sin jävla match :( men men
så är det ju ibland <333
frammåt 10 11 så blev alla typ trötta och hungriga xD så några gick till skäll och skulle äta
men vi fick inget xd vi fick äta nån bulle hah xD
sen så gick vi typ och la oss , eller itne jag men sara och david och jenny och markus
hade gått och lagt sig men efter en stund så sa sara till mig att hon och david skulle åka
hem för jennys säng var så hård xD så d gjorde dom det
sen var det jag och madde kvar och vi väntade på dom andra som också skulel sova där
det var jag madde elin eve-lotta och emma som sov där ;D
jag och madde i varsin soffa ute i tv rummet och dom andra i jennys säng xD
haha det var ju mysigt ;)
somnade kanske vid 2 eller nått och idah gick vi upp vid halv 10 kanske ?
ganska duktigt iaf ;D

nu sitter jg iaf hemma hos monica och är ganska så trött xD
vet inte vad jag ska göra idah , ska väll duscha åde sen
och typ lägga fram kläder till imon och fixa i ordning i källaren lite
om jag orkar haha ;D

hörs senare pusssss <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var verkligen Jätteroligt :D

<333

2009-11-01 @ 15:25:09
URL: http://gabriellaskalhammar.devote.se
Postat av: erika

ja det vare verkligen :D <33

2009-11-01 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0