Söndag

Jaha nu var det söndag
igen då .
Gick upp vid 7 och duschade
sen så fixade jag i ordning
det sista i mitt rum
så nu ligger det bara lite
kläder kvar i garderoben som
jag ska ha i syrrans rum ;D
sen är det helt tomt ;D
Har ätit frukost åde , det
är ju 1 advent idag :) myyyys <3

Vi ska väll åka vid 12 kanske
eller tidigare , så åker vi till IKEA
och sen hämtar vi nyckeln :D
och sen om jag hinner
följa med så åker vi till
Monica annars åker jag
direkt till stationen och tar
en buss till älsklnigen :)
saknar honom så sjukt mycket !!! <3333

Aja det ska bli kul att
se lägenheten en stund igen :D
kommer knappt ihåg hur det ser ut :D

Ha det bra ! <3

//eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0