Söndag

Idag blev det upp tidigt
gick upp halv nio för
vid 10 åkte vi till Kalmar
och sen till nybro :) kollade
när Rasmus spelade hockey :)
det var jävligt kul faktiskt :D
men jävligt kallt xD
dom vann med 5-3 och gissa vad ;) ?
Rasmus gjorde 4 målet :D så himla bra :D
och sen blev han utvisad ett par gånger men skit samma ;D
i slutet av matchen så var han med om ett bråk
fatta vad rädd jag var :o har aldrig sett nått liknande xD
förutom på¨tvn då ;)
aja sen efter åkte vi hem till dom och fikade :)
väldigt trevligt :)
när vi fikat klart gick vi upp på hans rum och mös lite :)
men tyvärr skulle jag ju hem sen nästan direkt :(
men får ses en annan dag :)
saknar honom så grymt mycket !!!!!! <3333

jag har verkligen tur jag -_-
nu är jag sjuk :/
har feber , känns som att jag ska brinna upp !!!
sen ont i halsen och helt öm i hela kroppen !
ont i lungorna så hoppas inte på svininfulensan nu !

blir då ingen skola imon :(

ska gå och sova snart mår piiiiisss !!!!

god natt med er <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0