Onsdag

Herregud , dagarna går ju jätte fort :o
imon är det redan torsdag!
aja idah så hade vi först svenska
skrev sgor , har skrivit 4 och en halv sida nu
haha, sen så var det LMK hygien ,tråkigthaha!
sensåskulle vihaft engelska men den var inställd :D
så jävla gutt !!!!:D men vi hade håltimma i 3 timmar
typ -_- inte så kul , vi kunde inte flytta fram matten
heller och inte ställa in den haha xD 
så vi fick gå runt och tråka eller jag fick gå med sofia 
och alla dom andra för sara pkte hem :p skooooolkis haha ;D 
<333
sen så hade vi matte var väldigt chill satt bara och lyssnade 
på börje ;D sen KLT i en kvart typ xD knappt det haha
sen gick jag på stan lite och kollade sen åkte jag bussen hem vid halv 5
och sen fick jag mat haha :D 
sen ville dom att jag ska skulle baka nått
så jag och amanda har bakat sirapssnitt och
bondkakor :D bonkakorna ligger i frysen så ska snart fixa dom ;D 
sirapssnitten blev perfekta ;D haha
sen blir det bara chilla , sovmorgon imon :D


pussss på er <33333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0