Onsdag

Åååå jävla cpppp !
bloggen dampar , hade
skrivit ett lång inlägg och
nu försvann det :O
orkar fan inte skriva så mkt
men men skolan var
tråkig idag , som vanligt
det är den alltid på onsdag.
försov mig också lite idag
det var ju en väldigt bra start (y)
men det gjorde inte så mkt xD
fick VG på mitt engelska prov
det var ju bra (y)
efterskolan gick jag på stan en halvtimma
sen åkte jag hem !
och nu har jag ätit och så
ska jag plugga lite LMK
har kanske omprov imon
men hoppas inte de ;)

ikväll blir det att sova
tidigt , eller inte
jätte tidigt men lägga sig
i sängen tidigt
för är skit trött !
och sen ska jag duscha !

åå visst fan , ska vara barnvakt en
stund idag igen -_- faaaan
vad jag vill bort nu , skönt att
det är sista dagen imon typ xD
så får väll lägga dom ungarna
sen och sen kanske jag får lägga mig
själv också ;)

puss på er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0