Onsdag

Ojoj glömde blogga igår ,
dumma mig -_-
så blir man väll när man är sjuk haha xD
nej men , igår , vad gjorde jag då ?
typ ingenting alls , låg hemma här
i soffan och kollade på massa skit på tvn
bl.a Våra bästa år , tre solar ,
så som i himelen och sen kollade jag
faktsikt lite på Jackpot också xD
asså tycker det är så jävla sjukt xD
programledaren får ju typ
damp när det inte ringer någon :o
det förstår man väll för dom
måste dela ut pengarna innan
programmet är slut men asså iaf :o
chilla lite liksom !
" åå det är ingen som ringer " och sen
är det typ upptaget hela tiden ,
folk kommer ju ändå inte fram
dom bara luras hela tiden !
aja nog om den skiten ;)

sen när mamma kom hem så
blev det mat :D
det blev bakpotatis och kött ;)
mycket gott !!! :D
och vi kollade på en jättebra film också :D
Barnen Baudelaires osaliga liv.
Jim Carrey var med och då
brukar dom va bra ;) och det va den :D
så den tycker jag att ni ska se ;)


 

Sen kollade pappa och jag
en stund på SOS , Stig Helmer xD
haha dom är så jäkla roliga xD
Och så hade vi det lite mysigt
mamma kom och satte sig hos oss en stund
sen också ;) och syrran hade gått och lagt sig :)


Sen kollade vi en stund på
Bonde söker fru , haha
dom är så jävla fjantiga allihopa
men det är så himla roligt att se xD

Och sist men absolut inte minst,
sen vid 20:50 så var det ju dags för :
FOOOOOTBOLL :D Italien - Sverige !
Tyvärr så blev det ju 1-0 till Italy :(
Men men så kan det gå om inte Rasmus är med från start ;)
Ogillar redan Erik Hamren , :o
Bänkar Rasmus och sätter in Sebastian Larsson istället :O
man undrar ju om han mår riktigt bra asså ??
Aja ett misstag hoppas han inte gör fler .
Viktor var iaf med från start :D
Men han bytte ut Victor och tog in Rasmus ;o
det var ju också lite tråkigt , hade ju
lika väl kunnat låta dom spela samtidigt :)
tycker jag iaf :D
Aja det blev förlust men men , det
var ju bara träningsmatch men iaf.






Efter matchen gick jag och la
mig och kollade på 6an hela kvällen :D
Scrubs *2 , how I met your mother och sen Seinfield
eller vad det heter :D


puss på er <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0